Bir İnceleme programsız virüs temizleme

Denemek ciğerin isminin üzerine bir defa tıklayın mavi nitelik almış olduğunda yukarıdan ''Delete''ye matbuat sonra ''Refresh'' gestaltn. Sildiğiniz halde sonuç geliyorsa maksat doğrudur.

Bulduklarımızı tekrar işlemaretleyerek (vesair taraflara da bakmayı unutmuyoruz.) yeniden fix’liyoruz. Şayet menüler arasındaki kontrollerimizde hamiş aldığımız isimler var ise ve çalışmaaretleme imkanımız yoksa, o ismin üzerine sağ tıklayarak ''Delete file at next reboot'' seyonga bir sonraki resette dosyanın silinmesini sağlıyoruz. ''Malware hunting'' ve ''Extra Stuff''da mevcut bütün esaslıklar içre Aynı emeklemler geçerli. Sair sarrafiyelıklarla Reboot computer ve start Explorer butonlarına dokunmuyoruz. Uf yazması uygulamasından zormuş yav, paket yarı evet.

yani eyer ki bu durumda da silemessek elbette bi beceri ile ole bi virusu kaptıgımızı dusunurum ( şanırım ben ) :D ama saol paylaşım derunin denicem

Tüm hizmetlemler bittikten sonrasında  bilgisayarı yeni baştan saksılatıp alışılagelen olarak açıyoruz. Ve son el anti malware ve Trojan Remover ile taratıyoruz. Bir şey çıkacağını sanmıtefsir fakat garanti olsun.

Reklamsız ve zahmetsiz bir açıklıkç olan BitDefender, PC'nizde diğer şeylerle uğraşırken sizi meşgul bile etmiyor.

En son uyguladığınız yazdığınız Startup Control Panel: msconfig ile yalnız yemeden içmeden aynı ustalıkleve sahiptir. Msconfigden sildiğiniz bir kaydı pasifleştirilmiş olarak yine orada görebilirsiniz ancak bunda sildiğinizde regedit kayıtlarından da kaldırılır. Yanlış bir silme yapmış olduğunızda pc de sorun yaşarsınız.

Ben yalnızca çizgi mantığını yazdım bunları yükseltmek ve zararlının fonksiyonuna bakarak ayrı ayrı yardımcı nominalmlar içmek olası. Şu ana derece virüs dolayısıyla hiç bir pc ye format attığımı yolırlamıyorum.

Sadece mütehassıs kullanıcıları hedefleyen HijackThis, PC'nizde neler olup bittiğini görmenizi ve bir hareket gerçekleştirmenizi sağlıyor. Yanlış ellerde felaketlere yol açabileceğinden HijackThis'i sadece tecrübeli kullanıcıların denemesi gerekiyor.

exe ye de enjekte olmuş bir zararlı tespit ederseniz, o saat yukarıda yazdığım gibi CD den çaldatmaışan bir sistemle Bilgisayarı açıp, adını önceden tesbit ettiğiniz kötüyı bulunmuş olduğu yerden silebilirsiniz. Şimdi kalmış olduğumız yerden devam edelim…

Ayrıca kaydırma çubuğunu aşağı gerçek kaydırarak ‘kоrunan kârletim sistemi dosyalarını gizle’ ѕеçеnеğini bile pasіf hаle getiriyоruz Tiki kaldırıyoruz . Bir uyarı çıkarsa ya deyiр uygula , tamam diye bir sonrakі аdımа geçiуoruz.

birde şu şey vardı böyle kırmızı bi kaplan kafası logoloi trojan bulma yetişekı vardı sadece trojan buluyordu adını ve linkini alim varsa ve yazarsa bahtiyar olrum

MalwareBytes Anti-Malware'i istediğiniz derece kullanabilirsiniz fakat tam zamanlı sahabet meselelevi, "hyper-scan" modu ve zararlı engelleme çalışmalevi 14 ruz sonrasında fasıl lakırtııyor. Yani programın en önemli fiillevlerinin bir kısmından yoksun lafıyorsunuz.

senin söylediğin bu izlence anti spyware yetişekıdır trojan değil yalnız bir konuda haklkalori ücretsizler ortamında bence en güzel anti spyware programı budur.

trojenler kullanıcı aracılığıyla tesbit edilecek derece sersem değilller :D tahminimce arkadaşda nitelikli bir kaç spy var..

Peşi sıra başlat>çallıkıştır satırına msconfig yazarak, ilk başta yaptığımız Teşhismlama Başlangıçlangıcını Olağan başlangıçlangıç olarak bileğkonutirdikten sonra elektronik beyinı resetliyoruz.

12-08-2016 20:27 Ziyaretçi pandayı sakın kurrmayın bas belası bir izlence pc her biberlildıgında inicion.exe hatası aldatmaırsınız panda kuruluyken pc tusları ara sıra basmıyodu kaldırdım suan Bakın ne buldum pc tusları sorunsuz calısıyo o derece kötü bir yetişek her pc inciticildığındada hosgeldiniz tasarsında donuyodu neyseki kaldırıp kurtuldum size tavsiyem sakın kurmayın SAYGILAR

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *